Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2015

Στη χώρα των χαρταετών!

Δεν ξέρω αν  εχθές , γιορτάζοντας τα κούλουμα ,καταφέρατε να πετάξετε τον χαρταετό σας .
Εγώ πάντως δεν είδα ούτε έναν, να ανεμίζει στον ουρανό και ας γύρισα  δύο νομούς. 
Έτσι  αποφάσισα να πάω στη χώρα των χαρταετών που πετούν ανεμπόδιστοι από βροχές και άπνοιες και να τους συναντήσω πάνω σε δύο ξύλινα κλασέρ (classeur) που έχω ζωγραφίσει και έχω κάνει  ντεκουπάζ !





Κλασέρ  για την ταξινόμηση διαφόρων εγγράφων  ή σαν κουτί  αποθήκευσης !!
Πλευρα Α .



Πλευρα  Β.




Κλασέρ  για την κουζίνα !
Πλευρά Α



Πλευρα Β


Και τα δύο θα πετάξουν για
Μια Γιορτή Αγάπης που θα στηθεί στη Βέροια στις  13-14 & 15 Μάρτη 2015

για τον σύλλογο  //Πρωτοβουλια για Το Παιδί //με θεμα  //Χαρταετοί της καρδιάς//απο την
// Δραση Ελληνιδων μπλογκερ // και την  Βικυ(Ποδηλατισσα) !





Δημιουργίες μπορεί  να στείλει όποιος επιθυμεί στις διευθύνσεις

Πρωτοβουλία για το Παιδί - Κέντρο Αναφοράς, Πλατεία Ζωγιοπούλου 3, 59100 Βέροια, (υπόψη κ. Ιωάννας Νάσου) τηλ. 23310-72303.

ή 

Αριστοτέλης Σιδηρόπουλος, Ανοίξεως 19, 59100 Βέροια, (υπόψη κ. Πελαγίας Σιδηροπούλου) τηλ. 23310-29571


Να είστε όλοι καλά !!

ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!!




20 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα έγιναν τα κλασέρ !!!
    Μπράβο πολύ ωραία και χρήσιμη ιδέα !!!!!
    Καλή Σαρακοστή !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Mε ξετρέλανε η καταπληκτική δημιουργία σου !!! Βρήκα την ιδέα σου εξαιρετική !!!
    Μεταμόρφωσες τα κλασσέρ σε έργα τέχνης!!! Συγχαρητήρια για την έμπνευσή σου και για την προσφορά σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. θα συμφωνήσω με την προλαλήσασα και θα σου πω ένα μεγάάάλο ΜΡΑΒΟΟΟΟΟΟ!!!
    Μαράκι έκανες παλι τα μαγικά σου και βγήκε κάτι εξαιρετικά καλόγουστο και χρηστικό.
    Φιλάκια πολλά Καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρία μου καλημέρα!
    κι εγω ούτε ενα χαρταετό δεν είδα να πετά χθες!
    Όμως τα κλασερ σου μεταμορφωμενα, εξαιρετικά!διακρινω τη ζωγραφικη στο ασπρόμαυρό πλαίσιο, και άλλα στοιχεία ζωγραφικής! μπράβο κι αυτή τη φορά με κάτι τόσο χρηστικό!Χάρηκα παρα πολύ με τη συνάντησή σας! φιλιά φιλιά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όμορφη και χρηστική η συμμετοχή σου!
    Καλή επιτυχία στο bazzar!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλεια Μαρία μου!!!!
    Δε θ ξέρουμε τι να διαλέξουμε στη Βέροια!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δύο box ξεκίνησα να φτιάξω και εγώ με χαρταετούς, αλλά όνειρο ήταν και πέταξε...... τα box σκέβρωσαν από το αστάρι και έγιναν σαν περισπωμένες, πρώτη φορά έπαθα τέτοιο πράγμα!!!! Τα δικά σου έγινα φανταστικά.... πραγματικά αριστουργήματα θα έλεγα!!!! Τα παίρνω για να τα δείξω σε όσους δεν περνούν από εδώ..... Πολλά φιλιά, Καλή Σαρακοστή και καλή μας αντάμωση!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μάλλον Μαρία μου φέτος μονο οι δικοι μας οι χαρταετοί θα πετάξουν ανεμπόδιστα για να πανε στην Βεροια...και με τόσους πολλούς θα γεμισει ο ουρανός της χαρταετους την καρδιας.. .. αν σου πώ πως δεν ήξερα πως τα λενε αυτα τα ανοιχτα κουτια θα το πιστεψεις; χι.χι. τοσο προχωρημενο ειμαι..φιλη μου.. υπεροχα τα εφτιαξες..και σίγουρα χρησιμα να βάλεις μέσα πραγματα... . μπραβο Μαρία μου....καλοταξιδα να είναι .. να έχεις μια ομορφη εβδομαδα.. και καλή Σαρακοστή...φιλακιααααα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Kαλησπέρα Μαρία μου!!
    Πολύ όμορφα έγιναν τα κλασέρ !
    Γειά στά χέρια σου!!Καλοτάξιδοι οι χαρταετοί σου!!
    Καλή Σαρακοστή!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ο καιρός χθες δεν βοήθησε, σχεδόν καθόλου θα έλεγα τους χαρταετούς ν'ανέβουν ψηλά, οπότε θα συμφωνήσω με την Ρούλα πως μονάχα οι δικοί μας θα πετάξουν ανεμπόδιστα!!!! Έγιναν αριστούργημα και τα δύο κλασέρ. Γειά στα χέρια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαράκι τούς χαρταετούς τους πέταξες νωρίτερα εσύ !! Πανέμορφα τα κλασέρ από όλες τις πλευρές τους .Δυό νομούς γύρισες ....σπόρους μάζεψες ??? Καλή Σαρακοστή !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΤΕΛΕΙΑ!!! Όσο για το πέταμα των χαρταετών...νομίζω ότι οι χαρταετοί της Βέροιας θα είναι οι μόνοι που θα γεμίσουν τους ουρανούς!
    Καλή Σαρακοστή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πάρα πολύ όμορφα Μαράκι μου τα κλασέρ σου. Πέταξες τους χαρταετούς σου παρ΄ όλη τη βροχή της Καθαροδευτέρας. Καλή επιτυχία στη γιορτή της Αγάπης. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πωπω, Μαράκι!!!
    Τί όμορφα που είναι και τα δύο! Μπράβο, κορίτσι μου!
    Σωστά αριστουργήματα είναι!
    Καλοτάξιδα ας είναι!
    ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. πόλη όμορφο Μαρία μου τα κλασέρ ..
    και τα δυο είναι όμορφα άλλα μου άρεσε πολυ
    αυτό για την κουζίνα ..για να βάλεις τα τετράδια συνταγές ..
    Μπραβο ....Φιλάκια ..και καλή Σαρακοστή

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  16. Τα κλασέρ που έφτιαξες Μαρία είναι πανέμορφα. Καλό μήνα να έχεις με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πόσο όμορφα! Και χρήσιμα! Μπράβο για την προσφορά σου και καλοτάξιδα να είναι!
    Φιλιά, καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σας ευχαριστώ πολύ για τα ευγενικά και όμορφα σχόλια σας! Να είστε καλά!!
    Καλή μας επιτυχία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Έμεινα με το στόμα ανοιχτό! Υπέροχα έγιναν τα κλασέρ, μπράβο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή