Δευτέρα 6 Απριλίου 2015

ΚΑΛΗ ΜΕΓΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ---ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!

 Τις ευχές μου για Καλή Μεγάλη Εβδομάδα με  ευλάβεια και κατάνυξη !
Μια  εικόνα μοναδική της  Άκρας Ταπείνωσης του Χριστού 
από την  εκκλησία του χωριού μου της Παναγίας της Μηλιώτισσας !!!
Μοναδική γιατί δεν υπάρχει άλλη εικόνα στον κόσμο ίδια!!





Τα χαρακτηριστικά του προσώπου  είναι μοναδικά καθώς και το πορφυρό  χρώμα του χιτώνα που έχει παραμείνει  ζωντανό αν και η αγιογράφηση της  έχει τοποθετηθεί πριν την εικονομαχία!
 Περισσότερα όμως μπορείτε να δείτε στην ανάρτηση του  Κυριάκου Διαμαντόπουλου !



Εγώ πάντως τις προετοιμασίες μου για το Πάσχα τις έκανα! 
Τα τσουρέκια έτοιμα και μάλιστα πολύ πετυχημένα με την συνταγή της φίλης μπλόγκερ 



Έτοιμα και τα νηστίσιμα ροξάκια!
Περάστε να κεραστείτε!!


Να  και η κυρά Κοκό  η γουρλομάτα  ! 



Μια κολοκύθα που έγινε Κοκό  για να δεχτεί στο εσωτερικό της τα  πασχαλινά αυγά!




ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ  - ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!

Να είστε όλοι καλά και να περάσετε υπέροχα !!!


14 σχόλια:

  1. Μαράκι μου πραγματικά μοναδική και συγκλονιστική η εικόνα... σίγουρα έρχεται από τις χαμένες πατρίδες, πόσο θα ήθελα κάποια στιγμή να την δω και από κοντά!!!! Υπέροχες οι εικόνες από την φύση στις Μηλιές μα και η κυρά Κοκό ντύθηκε στολίστηκε και έτοιμη για την Λαμπρή... τι κρίμα που δεν είναι κοντά να κάνει παρέα με την δική μου την στρουμπουλή!!!! Τα τσουρέκια και τα ροξάκια δεν το κρύβω... τα λιγουρεύτηκα!!!! Πολλές ευχές για Καλό Μεγαλοβδόμαδα και Χαρούμενο Πάσχα!!!! Καλή Ανάσταση!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βικυ μου το ξερεις οτι εχεις ανοιχτή πρόσκληση για να πάμε όποτε θέλεις στο χωριο και θα το χαρώ πολυ!!!
      Την στρουμπουλή σου δεν την είδα ακόμα. Ελπίζω οτι αυριο το βράδυ θα μπορέσω να κανω επίσκεψη στη γειτονιά!
      Καλή Ανάσταση και πολλα φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Πραγματικά υπέροχη η μοναδική εικόνα!!!! Μαράκι μου ετοιμάστηκες βλέπω , εγώ τίποτα , τα ροξάκια και εγώ τα λιγουρεύτηκα αλλά και την κυρά σου κοκό !!!
    Καλό Πάσχα και καλά Ανάσταση με την οικογένειά σου !!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ μου ετοιμάστηκα γιατι έφυγα για το χωριό και δεν ήθελα να έχω εκεί και τέτοιου είδους δουλειές γιατι έπρεπε να φροντίσω για άλλα!
      Καλή Ανάσταση και πολλα φιλια!!

      Διαγραφή
  3. Τι καταπληκτική εικόνα είναι αυτή !!!!!!!!!
    Και τα καλούδια σου φαίνονται επιτυχημένα !!!!!! Και του χρόνου να είσαι καλά !!!!!!
    Η δε κυρά Κοκό φοβερή, ότι πρέπει για τα αυγά !!!!!
    Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα !!!!!!! Τα φιλιά μου !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και του χρόνου Ράνια μου, να είμαστε όλοι καλα!!!
      Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση με τούς ανθρώπους που αγαπάς!!
      φιλάκια!!

      Διαγραφή
  4. Εκπληκτική η εικόνα!!! Σε πιάνει δέος!
    Και η κοτούλα είναι τόόόσο όμορφη!!! χαχα!!! Πλάκα έχει!!!
    Εννοείται πως οι φωτογραφίες από τη φύση σε χαλαρώνουν και μόνο που τις κοιτάς!
    (Τα γλυκά θα τα προσπεράσω!!! Λέω να φανώ υπεράνω! χαχα!)
    Καλό Πάσχα! Καλή Ανάσταση!
    Να περάσεις όμορφα πλάι σε αγαπημένα σου πρόσωπα!
    Φιλιά πολλά!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συριανάκι πράγματι σε πιάνει δέος!Είναι μια ιδιαίτερη παλιά εικόνα !!
    Όσο για τις φωτογραφίες απο την φύση, τι να σου πω! Μπροστά στην πραγματικότητα δεν λένε τιποτα! Ενας κάμπος γεμάτος απο ανθισμένες ροδακινιές και βερικοκιές! Να χάνεται το βλέμμα σου σου και να νομίζεις οτι βρίσκεσαι σε παραμυθένιο τοπίο! Ειναι απόλαυση!
    Καλό Πάσχα -Καλή Ανάσταση με τους αγαπημένους σου!!
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαράκι μου μέσα από την καρδιά μου και με πολύ αγάπη σου εύχομαι να περάσεις όμορφα χαρούμενα και με πολύ αγάπη τις όμορφες μέρες του Πάσχα!! Καλή Ανάσταση σε όλη την οικογένεια.Είμαι σίγουρη ότι το ροζ μαγευτικό τοπίο μου το αφιερώνεις!!!! Ολα τα ροζ είναι πια μόνον για μένα.χα χα χα Λαχταριστα τα τσουρεκάκια σου από τα χεράκια σου μόνον επιτυχίες περνούν!!! Φιλάκια πολλά και μία πασχαλινή αγκαλίτσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η εικόνα του Χριστού είναι πολύ ξεχωριστή!!!
    Η νεροκολοκύθα είναι τέλεια!!!!!
    Χρόνια Πολλά!!
    Καλό Πάσχα σε σένα και την οικογένειά σου!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχη η εικόνα σας, Μαρία μου, πραγματικά μοναδική!!!!
    Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα με την οικογένειά σου, εύχομαι!
    Η Κοκό σου θα συγκεντρώσει τα βλέμματα όλων, είμαι σίγουρη!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η εικόνα του Χριστού, όντως, μοναδική.
    Κουβαλάει μνήμες κι αυτό την κάνει πολύτιμη.
    Για την Κοκο σου τι να πω;
    Αφού μου έδωσες κολοκύθες, εννοείται ότι θα φτιάξω.
    Τα νηστίσιμα ροξακια, τρωγωνται μετά το Πάσχα καλέ κυρια;
    Καλή Ανάσταση!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μαρία μου πραγματι δεν έχω ξαναδεί τον Ιησου σε εικονα έτσι...πρεπει να είναι μοναδική οπως λες.. ας ευχηθούμε να είναι η Ανασταση Του η ελεπίδα γαι κατι καλύτερο πνευματικο.. και ουσιαστικό σε όλυς μας.. νοικοκυρα μου εσύ που τα ετοιμασες όλα τα πασχαλιατικα σου εγκαιρως....η κοτουλα σου καμαρωτή καμαρωτη...με τα αυγουλακια της... και αυτα τα πανέμορφα δεντρα με τα ροζ λουλουδακια τους !!!!! να περασεις ενα ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ.. φιλη μου...μαζι με τους αγαπημενου σου... φιλακιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά, με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή