Τετάρτη 15 Ιουνίου 2016

Χρώματα και Παραμύθια -Εικαστικό εργαστήρι-έκθεση 2016

Μια ξεχωριστή έκθεση ,στην αιθουσα του Βαφοπούλειου πνευματικου κέντρου
με δημιουργίες  απο το εικαστικό εργαστήρι
 -Χρώματα και Παραμύθια- τελείωσε!!.













Σήμερα ήταν η τελευταία μέρα και είχα την τύχη να προλάβω να απολαύσω τα αξιόλογα  έργα τους!
Καταπληκτικά έργα που  με τα θέματα τους ,τα  χρώματα  και τις τεχνικές τους σε ταξίδευαν και ήταν σα να ζούσες σε παραμύθια!!
Λυπήθηκα μόνο που δεν ήμουν στο άνοιγμα της έκθεσης και δεν μπόρεσα να απολαύσω την   αφήγηση  των παραμυθιών  της Ανθής Θάνου !!










Σας αφήνω μέσα απο τις φωτογραφίες μου,( όπως μπόρεσα να φωτογραφήσω) να τα χαρείτε και εσείς!


























 











                                                                   ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!

                                             Μαθητές-τριες , δάσκαλοι-ες - ΜΠΡΑΒΟ σας!

                                                Καλή συνέχεια  Χρωματα και παραμύθια!!

9 σχόλια:

  1. Κάθε φορά και καλύτερα.
    Μπράβο Ανθούλα και του χρόνου.
    Μπράβο και σε σένα Μαρία μου που έβγαλες τόσο ωραίες φωτογραφίες.
    Βέβαια, από κοντά είναι ακόμη καλύτερα.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΥΠΈΡΟΧΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΊΕΣ!
    Από υπέροχους ανθρώπους!
    ΝΑ ΕΊΣΤΕ ΚΑΛΆ,Μαρία μου, καλή συνέχεια!καλό καλοκαίρι!
    φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ, τί ωραία! Πήραμε μια μικρή γεύση και ξεσηκωθήκαμε, είναι η αλήθεια!!!
    Πολλά-πολλά μπράβο σε όλους!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, Μαράκι! Καλή σου μέρα, κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι καταπληκτική έκθεση!Μα πώς δεν την πρόλαβα!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστούμε όλους και όλες για τα υπέροχα λόγια σας,για την παρουσία σας ,και για την συμμετοχή σας .! ! !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γεια σου Μαρια μου ....ήταν πολύ όμορφη η εκφεση και τα παραμυθία ..
    είχα πάει την Δευτερα ...καλο βραδυ ...φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. συγχαρητήρια σε όλους σας!σε ευχαριστούμε για τις φωτό!μας έκανες άψογη ξενάγηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το ξέρω οτι χανω πολλα Μαρία μου απο τόσες ομορφες εκθεσεις (ατιμη απόσταση) ευτυχως που έβαλες φωτογραφίες απο εκει .. και τα απολαυσα και εγω από εδώ.. φιλεναδα πολύ ωραιες σημμετοχες...και ωραιες ευκαιρίες για να γεμίσεις την ώρα σου δημιουργικα... να περνας ομορφα Μαρία μου... πολλα φιλακαιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. υπεροχα!!μπραβο!!!συγχαρητηρια!!!
    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή