Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2015

Καλό μήνα !! Χαρταετέ μου πέτα ψηλά!

Καλημέρα!!
Καλό μήνα και ότι καλύτερο για τον καθένα μας καθώς και για τη χώρα μας!!
Σήμερα βγήκε ο ήλιος, φωτεινός , αισιόδοξος και είπα και εγώ να αρχίσω να πετώ τους χαρταετούς μου!
Να τους αφήσω να συναντήσουν τους υπόλοιπους ,να γεμίσουν τον ουρανό της Βέροιας και να εκπληρώσουν το όνειρο της Μπέττυ που έφυγε τόσο νωρίς από  κοντά μας








Πίσω πλευρά 



Δύο καθρέφτες  είναι  έτοιμοι για τη γιορτή αγάπης που θα στηθεί  στη
Βέροια στις 13-15 Μαρτίου 
για τον σύλλογο  //Πρωτοβουλια για Το Παιδί //με θεμα  //Χαρταετοί της καρδιάς//απο την
// Δραση Ελληνιδων μπλογκερ // και την  Βικυ(Ποδηλατισσα) !




Σ αυτή τη γιορτή αγάπης μπορεί να συμμετέχει όποιος θέλει,
( δεν είναι απαραίτητο να είναι μπλόγκερ )
με οτιδήποτε δημιουργήσει  αρκεί να έχει πάνω, κάποιο χαρταετό!
Τις δημιουργίες σας  μπορείτε να τις στείλετε στις διευθύνσεις


Πρωτοβουλία για το Παιδί - Κέντρο Αναφοράς, Πλατεία Ζωγιοπούλου 3, 59100 Βέροια, (υπόψη κ. Ιωάννας Νάσου) τηλ. 23310-72303.

ή 

Αριστοτέλης Σιδηρόπουλος, Ανοίξεως 19, 59100 Βέροια, (υπόψη κ. Πελαγίας Σιδηροπούλου) τηλ. 23310-29571


                     Δημιουργίες μας μπορείτε να δείτε στο μπλόγκ της Δράσης

                                       ΔΡΑΣΗ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ BLOGGERS

                                                Γειάσας  και         
                                               ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!

32 σχόλια:

  1. καλησπέρα Μαρία μου και κάλο μηνά !!!!
    Πανέμορφα οι καθρέφτες ...μπράβο σου ..
    ας πετάξουν ψιλά ...
    φιλάκια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Καλο μηνα και καλη εβδομαδα Ειρηνημου! Χαιρομαι που σου αρεσαν!
      φιλακια!

      Διαγραφή
  2. Πόσο όμορφη ιδέα οι καθρέφτες!!!
    Μπράβο, Μαράκι!
    Καλοτάξιδοι ας είναι κι αυτοί!
    Καλό μήνα, κορίτσι μου!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συριανακι καλο μηνα και καλη αποκρια!
      Καλοταξιδες να ειναι ολες οι δημιουργιες για να εχει επιτυχια και αυτο το μπαζαρ!
      Πολλα φιλια !

      Διαγραφή
  3. Καλώς την !! Καλό μήνα και αν είσαι εδώ θα τα πούμε μέσα στην βδομάδα ! Έγραψαν οι καθρέφτες σου όμως το χρυσό σου ταλέντο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εγω το θελω να βρεθουμε. Θα τηλεφωνηθουμε.
      φιλακια και καλη βδομαδα!

      Διαγραφή
  4. Μαράκι μου για άλλη μια φορά κάνεις την εμφάνιση σου με υπέροχες δημιουργίες!!!! Σου στέλνω όλη μου την αγάπη, πολλά φιλιά και ευχές για ένα όμορφο μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βικυ μου .μπορει να αργω ,αλλα δεν θα μπορουσα να λειψω!
      φιλακια !

      Διαγραφή
  5. Όμορφες οι δημιουργίες σου όπως όμορφος είναι και σκοπός για τον οποίο τις έφτιαξες. Καλό μήνα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κατερινα, προσπαθουμε ολοιμας να κανουμε, οτι καλυτερο μπορουμε για να χαρισουμε χαμογελα στα παιδια!
    Καλο μηνα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανέμορφοι οι χαρταετοί που στολίζουνε τους καθρέφτες σου Μαρία !!! Μπράβο για την εξαιρετική ιδέα !!! Καλό μήνα να έχεις !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαυδια ,βλεπω τα εργα με τους χαρταετους και ολα ειναι ξεχωριστα!
      Καλοτυχα να ειναι ολα!
      τα φιλια μου!

      Διαγραφή
  8. Καλοτάξιδοι να είναι οι τόσο όμορφοι χαρταετοί σου!!!! Θαυμάσια η ιδέα σου!!! Καλό και δημιουργικό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι που σου αρεσαν Ελενη-σ ευχαριστω!
      Καλο απογευμα!

      Διαγραφή
  9. ΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!!
    Μαράκι μου τι ωραία καθρεφτάκια !
    Ναι όνειρο της Μπέττυς θα γίνει πραγματικότητα με τον καλυτερο δυνατό τρόπο!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρενα το ξερεις οτι θα κανουμε το καλυτερο για να το πραγματοποιησουμε!
      Καλο απογευμα-φιλακια!

      Διαγραφή
  10. Τι όμορφα!!!!!!!!!καλοτάξιδοι και αυτοί οι χαρταετοί!!!!!!!!!!!καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλη επιτυχια να εχουν ολα τα εργα μας Δεσποινα! Καλη συνεχεια να εχουμε!

      Διαγραφή
  11. Πανέμορφα και χαρούμενα τα καθρεφτάκια σου, Μαρία μου!!!!!!
    Φιλάκια, και καλό μήνα να έχεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριαννα μου ,δεν ειναι κατι ιδιαιτερο ,αλλα ειναι φταιγμενα με πολυ αγαπη
      για το συγκεκριμενο σκοπο!
      φιλακια!

      Διαγραφή
  12. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΕΡΟΧΟΥΣ ΚΑΘΡΕΠΤΕΣ ΣΟΥ!!!!
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ,ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΠΑΡΟΥΣΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΡΟ[Σ]ΚΛΗΣΕΙΣ!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!
    Υ.Γ ΘΕΟΥ ΘΕΛΩΝΤΩΣ ΣΚ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ ΘΑ ΧΑΡΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩ.
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αννα μου με χαρα περιμενουμε για να σε δουμε ! Το τηλεφωνο μου το εχεις .
    θα τηλεφωνηθουμε !!
    φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι όμορφοι που είναι!!
    Καλοτάξιδοι να είναι, εύχομαι κάθε επιτυχία!
    Φιλιά, καλό μήνα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελλη μου Καλοταξιδα να ειναι ολα τα εργα!!!
      Πιστευω στη Βεροια θα εχουμε τη χαρα να σε γνωρισουμε απο κοντα!
      τα φιλια μου!

      Διαγραφή
  15. Μαράκι
    μ άρεσαν ΠΟΛΥ οι χαρταετοί σου
    Εχουν κάτι απο τον "αέρα" σου , τη γλυκα και την αισιοδοξία σου
    Καλά πετάγματα φιλενάδα!!!
    Φιλάκια πολλά,ελπίζω να τα ξαναπούμε σύντομα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτη η ελπιδα της συναντησης μου εδωσε μεγαλη χαρα!!! Ελπιζω να ειναι συντομα !!!
      Οσο για την αισιοδοξια ,αν δεν υπαρχει και αυτη χαθηκαμε!!
      Πολλα φιλια!

      Διαγραφή
  16. Μου άρεσαν τρομερά οι καθρέπτες σου , φανταστικοί και οι δυο γλυκιά μου φίλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. κοριτσακι καλοταξιδα!!!υπεροχα ειναι!
    ...irida..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πω..πω..πως δεν τους πήρα είδηση τους υπέροχους χαρταετους καθρέφτες σου Μαρία μου πολύ όμορφη ιδέα να ζωγραφίσεις στα καθρεφτάκια ....καλοταξιδοι να είναι .να συναντήσουν όλους τους αλλους και να κανουν το ονειρο της Μπέτυς πραγματικότητα.. φίλη μου...να είσαι καλά και να περνας ακομα καλύτερα... φιλακιααααα ... φίλα μου και την πόλη μου....:) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή