Πέμπτη 16 Μαΐου 2013

Ο ΦΟΥΡΝΑΡΗΣ- ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΑ

Λογω απουσιας μου λιγο αργα να ευχηθω  σε ολη την παρεα
 ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!

Τριτη απογευμα.
 Η παρεα φευγει αυριο το πρωι για Πατρα !
Την Πεμπτη ειναι τα εγκαινια της εκθεσης με τους κουμπαραδες!
 http://drasigreekblogger.blogspot.gr/2013/01/blog-post_17.html 
και  www.antonopouleio.gr

Στεναχωριεμαι  που δεν προλαβα να κανω τιποτε ενω ηθελα τοσα πολλα!!
Δεν ειναι δυνατον , ουτε εναν κουμπαρα?
Ριχνω μια ματια στον παγκο εργασιας
Τι μπορω να κανω στο παρα πεντε?
Ενα κουτι απο πατατακια -Κατι μπορει να γινει.
Πιο περα ενα κεσεδακι απο γιαουρτι Και αυτο καλο ειναι..

Κοβω τον πατο του και τα ενωνω με το πατατοκουτο!
Καλυπτω ολο το συνολο με γυψογαζα δινοντας σχημα καπελου  στο κεσεδακι του γιαουρτιου .
 Κανει ζεστη εξω και βοηθαει να στεγνωσει  γρηγορα η γυψογαζα.


Τηλεφωνω της Ρενας
 -Ετοιμαζω εναν κουμπαρα, μπορεις να τον παρεις μαζι σου αυριο?
-Ναι, αν το φερεις πρωι.Φευγουμε στις οχτω.
-Ωραια ,θα ειμαι εκει στις επταμιση.
Τι το κανουμε τωρα?
Θα μαζευτουν στην Πατρα  .Ας τους στειλουμε καποιον να τους ετοιμαζει το ψωμακι τους και τις πιτες τους!

Πλασιμο ο πηλος για να διαμοφωσουμε τα του φουρναρη!
Εχει λιγο χοντρουλο το σβερκο αλλα ,μαλλον απο το βαρος που σηκωνει τα σακια με το αλευρι θα εναιι!
-Εξω στον ηλιο για να στεγνωσει


Ομως  επειδη "η βιάση ψήνει το ψωμί, μα δεν το καλοψήνει"χρειαστηκε να το βαλω και λιγο στο φουρνο στον αερα για να στεγνωσει καλα και να μην εχουμε  κανενα ατυχημα

Εφτασε η ωρα για τα πινελα και το βερνικι . Ιδου το αποτελεσμα!
Ο φουρναρης μας ειναι ετοιμος!! Με το ψωμακι στα χερια!
Μπορει να μην ειναι τελειος , ειναι ομως καλυτερος απο το τιποτε!
Φυσικα δεν θα παει  μονος . Θα παρει  μαζι του και δυο μηνυματακια ,μια και μου αρεσαν και τα δυο!


-“Να τιμάς το ψωμί που τρως”
και
-"Του ψωμιού η ομορφιά απ’ της μαγιάς το φούσκωμα γεννιέται"
(Τα καλά έργα θέλουν και τις ανάλογες προσπάθειες και τα ανάλογα εφόδια)

Καλο ταξιδι για την Πατρα να κανεις παρεα τους αλλους 700 κουμπαραδες και να μη μεινει ουτε ενας  απουλητος στο τελος της εκθεσης!!!
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!

 Η ΣΚΕΨΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ!!!



17 σχόλια:

  1. ΜΑΡΙΑ, τι φούρναρης θα ηταν αν δεν είχε μπεί και ο ίδιος στον φουρνο;Εγινε πολυ όμορφος,και το βλεμμα του πολυ αληθινό απο την κούραση και την αγωνία να προλάβει να ψήσει το ψωμί και να ταξιδεψει και στην Πάτρα!Συγχαρητήρια!καλη επιτυχία να εχει η όλη προσπαθεια!Barby-b....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκια μου Βαρβαρα τι να εκανα τον εβαλα στο φουρνο και ειχα και μια αγωνια μη σπασει ,αλλα ευτυχως ολα καλα!!
      Καλο βραδυ και καλο Σ/Κ!!Φιλακια!!

      Διαγραφή
  2. ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΙΣ!!!
    Ο ΦΟΥΡΝΑΡΗΣ ΣΟΥ ΜΑΣ ΕΦΟΔΙΑΖΕΙ ΨΩΜΙ ΟΛΗ ΜΕΡΑ!!!
    ΜΑΣ ΠΑΧΥΝΕ ΟΛΟΥΣ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καταλαβα Ρενα μου οτι σας εφοδιαζε και σας αρεσαν απο τα τραπεζια που ειδα στις φωτογραφιες!!!Καλοπερνατε χρυσουλια μου!!
      φιλακια!!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα. Είναι κούκλος ο ΄φούρναρης, με τις μπούκες του και αφράτος σαν το ψωμάκι του. Μπράβο που έστω και στο παρά πέντε έφτιαξες κάτι. πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειασου Xris Kat!!
      Δεν διαφωνω οτι ειναι κουκλος,γιαυτο τον εστειλα στα καλλιστεια (για αφρατους) χα..χα..χα..!!
      Να εισαι καλα Xris Kat και σ ευχαριστω για τα καλα σου λογια!!
      Καλο σου βραδυ και καλο Σ/Κ!!Φιλακια!

      Διαγραφή
  4. Ο υπέροχος Φούρναρης έφτασε στην Πάτρα στην ώρα του.... υπέροχος και επιβλητικός!!!!!! Κανόνισε όμως Μαράκι μου να μην λείπεις από την παρέα, γιατί πως να το κάνουμε..... σε θέλουμε πολύ!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω να δεις Βικυ μου ποσο ηθελα να ειμαι μαζι σας και ποσο το μετανιωσα που δεν ηρθα!!
      Να περνατε καλα!!Καλο Σ/Κ!!φιλακια!!

      Διαγραφή
  5. Χρόνια πολλά!
    Έκανες εξαιρετική δουλειά, ο κουμπαράς σου είναι υπέροχος!!! Και δεν δείχνει ότι έγινε στο παραπέντε... Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι που σου αρεσε Funky Monkeyκαι
      Σ ευχαριστω για τα καλα σου λογια.
      Να εισαι καλα και να περνας υπεροχα!!
      Καλο Σ/Κ!!φιλακια!!

      Διαγραφή
  6. Τζάμπα στεναχωρήθηκες, Μαρία μου!!!
    Πολύ καλός ο φούρναρης σου! Είμαι σίγουρη ότι κάποιος θα τον έχει ήδη στολισμένο στο σπίτι του!!!
    Φιλάκια!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να εισαι καλα Marie-Anne!!
      Να παει καλα ολη η εκθεση μεχρι το τελος,αυτο ειναι το ζητουμενο.
      Καλο Σ/Κ να εχεις και πολλα φιλακια!!

      Διαγραφή
  7. Ο φούρναρης έγινε καταπληκτικός και σε χρόνο αστραπή. Όλη η Πάτρα θα ευωδίασε με την αγάπη που τους έδωσες.Καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαρία μου ό φούρναρης έγινε τέλειος. Τον έπιασα στα χέρια μου τον περιεργάστηκα και του έβαλα την τιμή του. Να είσαι σίγουρη ότι θα βρίσκεται σε καλά χέρια. Πέρνα από το σπιτάκι μου έχεις βραβειάκια. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαράκι, ελπίζω ο φούρναρης να τάισε αρκετό κόσμο. Συγχαρητήρια για την προσφορά σου! Μάλλον θα βρεθούμε σύντομα (Κυριακή, Δευτέρα) για φιλάκια από κοντά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αν δεν έβλεπα την εξέλιξη του φούρναρη Μαρακι μου.. και τον έλεπα τελειωμενο... ουτε μπορεί να φαναταστεί κανεις πως έγινε με αυτά τα υλικα..χι.χι.. είσαι απίστευτη........ερώτηση.....εισαι το Μαρακι που πήγαμε την φιλη στον σταθμό και μετα μας πήγες στο ΙΚΕΑ την κυριακή;φιλακια πολλα πολλα.. θα τα πουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η μηπως εχεις σχέση με κάποιον γλαρο;;; χι.χι. τωρα σε μπρερδεψα μαλλον.. αλλα τι να πω.. με ένα ετοιμο αλτζχάιμερ.. η γυναικα..φιλιά πολλα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή